Sabtu, 14 November 2015

Inilah Rahasia Kecantikan Para Artis Yang Belum Terungkap

Rahasia Kecantikan Para Artis - Jika anda punya uang banyak, dan anda ingin cantik itu mudah, gampang sekali. Tengoklah Siti Nurhaliza, bintang tersohor dari negeri jiran. Sebagai perempuan, dan artis pula, ia sangat menjaga tubuhnya. Tapi ia agak mendingan. Karena ia yang dibesarkan dengan penuh adat budaya pastinya menyanjung tinggi setiap apa yang diwariskan kepadanya. Ia masih memakai amalan petua yang digunakan sejak dahulu lagi. Tidak menolak kecanggihan terkini, apa yang penting bagi Siti amalan tradisional itu menjanjikan pengalaman yang luar biasa.

Nah, Muslimah Cantik  kali ini akan berbagi rahasia dan resep kecantikan dari artis kondang Malaysia, yakni Siti Nurhaliza:

Resep dan Rahasia Kecantikan Para Artis


artis muslimah cantik

Ini dia beberapa resep dan rahasia kecantikan para artis

  • Untuk mendapatkan kulit licin, ambil tepung pulut dan campurkan dengan air. Kemudian, sapukan pada muka sebelum tidur. Jangan pula lupa basuh muka keesokan harinya.
  • Untuk penjagaan kulit, ambillah madu lebah dan dicampur dengan putih telur. Selepas itu, sapukan pada muka sehingga kering dan kemudian bilas selepas 30 menit.
  • Untuk mencegah kulit kering dan bersisik ambillah ampas kelapa dan campurkan dengan air asam jawa. Selepas itu, disapukan pada tempat kulit yang bersisik. Buat berulang kali dan insya-Allah kulit tidak akan bermasalah lagi.
Demikian. Baca juga Rahasia Kecantikan Wanita Korea dan 10 Wanita Muslimah Tercantik dan Terkaya.  semoga bermanfaat.- Resep dan Rahasia Kecantikan Para Artis

Tidak ada komentar:

Posting Komentar